mandag 17. mars 2008

Reiserapport fra tur til Figgjo

Nok en gang har vi hatt en alle tiders tur sammen med våre valpekjøpere. Denne turen hadde jeg gledet meg spesielt til i lang tid for jeg fylte 40 år samme dag som utstillingen skulle være, lørdag 15. mars. Og hva er vel bedre på en slik dag enn å gjøre det man elsker mest? :-) Med på turen hadde vi fått låne Moses og Marco, og det hadde jeg jo også gledet meg veldig til; å få kose oss sammen med de to herlige guttene. Men det spøkte alvorlig for turen da jeg ble syk noen dager før. Vondt i halsen, hoste + feber sendte meg rett til køys og der ble jeg liggende. Torsdagen var jeg omsider feberfri og jeg trodde jeg hadde "ridd stormen av", men dengang ei... våknet fredags morgen med 38 i feber og formen var mildt sagt elendig. Men ikke ti ville hester skulle stoppe meg! Jeg skulle avgårde, dermed basta!! Hadde heldigvis en veldig flink sjåfør (Helena) og hun kjørte hele veien til Sandnes, godt hjulpet av Boris, vår nykjøpte GPS :-) Veien nedover kan vi jo da, vi har jo kjørt der noen ganger nå, men vi skulle bo på et annet hotell enn vanlig og det lå i en annen kant av Sandnes, så da var det godt med litt hjelp. Ikke alltid Helena var enig med Boris da, men det er en annen historie... Vi kom nå frem tilslutt.

Ikke lenge etter at vi var vel fremme, så banket det på døren og inn kommer en hotellansatt med en flaske rødvin + to vinglass. Og med et brev fra Nikita, Shakira, Marius, Maren og Abelone. De gratulerte meg med dagen og håpet jeg fikk en fin dag! Det var så overraskende og veldig koselig! Så på kvelden bestilte vi pizza og så satt vi alle, 4 personer + 8 tibber, inne på rommet vårt og koste oss med pizza og deilig vin. Vi hadde også medbragt likør.


Shakira og Marco - disse to er helsøsken, men fra forskjellig kull. Utrolig stor søskenlikhet!

Mia og Abelone er veldig gode venner!
Marco - en nydelig gutt eller hva?

Moses - også han så flott!

Marco og Moses - to fine gutter og kullbrødre

Marco og Marius. De har felles far, men ulik mor. Men se hvor like de er!

Hele gjengen! Fra ventre: Maren, Marco (bak), Shakira (bak), Nikita (foran Marco), Moses, Mia, Abelone og Marius.

Nikita gav meg den beste gaven jeg kunne få: hun ble BIR! Og Moses fikk ck og ble 4.BHK. Mia stilte på sitt siste valpeshow og ble 2.BTK av 13 valper. Vi stilte Oppdrettergruppe og fikk vår HP nr 7, og endte med å bli 2 Best in Show Oppdretter!


Tusen takk alle for en flott tur!

Ingen kommentarer: