søndag 28. desember 2014

En oppsummering av året 2014

Det ble et år med glede og sorg igjen. Det er jo slik livet er. Noen kommer og noen går...

Sofiemoren vår som ikke skulle bli så gammel, men rakk å sette 4 skjønne små til verden slik at noe lever etter henne. Det skal bli spennende å se hvordan de små utvikler seg videre. Det er så vondt å tenke på at Sofie ikke skulle få leve lenger, men sykdom satte en stopper for det. I morgen skulle hun ha fylt 5 år. Hun vil for alltid være i våre hjerter.

Høydepunktet i år må jo definitivt være da Iben ble BIR og Nordisk Vinner i Lillestrøm i november. Det kom så overraskende og ut av det blå. Ellers har det jo vært et fint år sånn utstillingsmessig, men vi har ikke reist så mye. Vi hadde oss en flott tur til Hadeland - Lena, Helena og jeg. Så var Helena og Frode i Førde og i Drammen. Jeg hadde en fin tur til Karmøy med Lena, Annette og Tommy. Da hadde jeg bare Maia med, og vi lå i telt for første gang! Det var der Maia tok sitt første cert, og det var stort! Den helgen minnes jeg med stor glede. Været var helt topp, kanskje for varmt, men det hjalp med en liten "vannkrig" på campingplassen ;-) Maia tok forøvrig nok et cert på Stord :) Så nå er hun fullcertet. Vi får jakte på storcertet til neste år.

Turen som Helena og jeg tok til Lillestrøm var også en kjempefin tur. Ikke bare pga Iben, men det ble en veldig fin helg på alle måter. Håper på flere slike fine turer neste år. Vi har iallefall noen planer :)

Takk til gode tibbevenner for all støtte, trøstende ord og koselig samvær i 2014. Vi sees i 2015!

Ingen kommentarer: