fredag 5. oktober 2007

Dagen før avreise til Vaasa

Hm.....ikke fritt for at sommefuglene flakser rundt innvendig. Det blir så spennende å se lille Mia "live", om hun er slik vi tror. Men det er en lang flytur jeg har foran meg i morgen. Må opp midt på natten, flyet går fra Flesland 0615 og jeg må jo være der en time før........ Er fremme i Finland kl 12, men egentlig 11 for de har ikke sommertid. Så var det det med kommunikasjonen.....Miia snakker dårlig engelsk og ellers bare finsk, mannen snakker litt svensk.....kan bli noen morsomme samtaler :-) Jeg gleder meg! Selv om jeg kommer bli dønn sliten. Da er det godt å ha fri på mandag ihvertfall :-)

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Dette blir så spennende! Du må ha en riktig god tur - gleder meg til dere begge er hjemme igjen på søndag.

Anonym sa...

Spennende ja:o) God tur til Finland:o)