fredag 30. november 2007

NMKs julebord!

Vi hadde en veldig koselig kveld på Fagernes Yachtklubb. Pinnekjøtt, lutefisk og svineribbe sto på menyen, og til dessert riskrem og multekrem. Premier og diplom til avdelingens mestvinnende hunder ble delt ut og senere på kvelden var det utlodning av mange spennende premier.

Rose og Helena

To lattermilde herrer - Karsten og Kjell

Irene og Vibeke

Her er noen av pokalene som ble delt ut.

Et lite utvalg av lotteriets mange premier

Kjell fikk diplom for eksellent handling av Nikita i Kongsvinger da hun tok storcertet, ble BIM og Champion =) Dette var første gangen Kjell deltok som aktiv i ringen og det ble jo full klaff! Vi måtte jo finne på noe litt artig da.
Ellers så ble altså NORDJV-06 N UCH Lyngtunets Fenrir kåret til avdelingens 5. mestvinnende hund, NV-06 NORDJV-06 N UCH Lyngtunets Electra 6. mestvinnende og N UCH Lyngtunets Curacuo 7. mestvinnende. Gratulerer! Og Maren til Rose og Karsten ble 8. mestvinnende valp - det var kjempekoselig! Og vår egen Figo kom på 21. plass og det med bare 4 tellende utstillinger.
Og jeg vant en pose med småsjokolader... den må spises med andakt for med lodd til 10 kr pr stk så ble det en svært dyr sjokolade. Jeg turde ikke telle hvor mange lodd jeg hadde kjøpt tilslutt, men de dekket en stor del av bordet... Kransekaken ble ikke min i år (jeg vant ifjor), men det gjorde ingenting. Vi hadde det veldig koselig alle sammen og det er det viktigste.

Ingen kommentarer: