mandag 17. mars 2008

Tusen takk!

I anledning min 40-års dag lørdag fikk jeg tilsendt flere nydelige buketter på døren. Jeg ante ingenting før Mathias, som var her og passet hundene, fortalte det.


Denne nydelige planten fikk jeg av Ann Helen, Lo-Fot-Tibben kennel

Og denne blomsteroppsatsen fikk jeg av min tante Sylvia, onkel Odd-Arne og mine to kusiner Kate og Trine m/familer

Denne kjøpte Åse og Bjørn Ove Clausen til oss

Denne nydelige blomsten fikk jeg av min onkel Freddy og min tante Berit. Av de fikk jeg også et nydelig kort + noen gamle bilder fra min 7-års dag. Utrolig artig å se de bildene igjen!
Jeg fikk også mye annet fint fra andre tanter og onkler. Bl.a et flott servise av Eli og Walther, samt øredobber og et nydelig smykke av Åshild og Cato.
Tusen takk alle sammen!!

Ingen kommentarer: