fredag 6. juni 2008

På besøk hos Solan for første gang!

Endelig fikk jeg se go'gutten min igjen! Det var herlig. Og for en varm velkomst vi fikk - ble møtt av en ellevill og veldig lykkelig Solan + to like lykkelige papillons. Solan var helt seg selv og det var rart å tenke på at det var over 1/2 år siden jeg så ham sist. Vi hadde noen koselige timer på Rolsvåg hos Solan og hans nye eiere, fikk deilig kake + kaffe. Han bor faktisk bare 15 minutter unna - det synes jeg er en herlig tanke!

Solan og Vibeke

Se på denne skjønne gutten! For et herlig uttrykk!

Her koser han seg med et bein

Noe tvil om at denne karen har funnet seg til rette??

Så fikk vi vist litt av de kunstene Solan kan. Hadde jo helt glemt å fortelle de det. Jeg trente jo han en del for mange år siden. Lærte han bl.a å gå "på plass", gå "sikk-sakk" og ligge. Var spent på å se om han husket dette og det gjorde han! Han husket til og med å "rulle rundt"!! Det var jeg imponert over.

Herlig å se han. Vi kommer til å reise på besøk flere ganger - håper å få se han igjen litt senere i sommer.

Ingen kommentarer: