mandag 18. august 2008

Tøff tid

Vi har hatt det litt tøft i det siste... Fredag for litt over én uke siden ble min far syk. Han og min mor var på hyttetur med venner da han fikk et lite drypp. Han ble kjørt i hu og hast til Fylkessjukehuset på Voss. Det gikk fint, han kom raskt til behandling, men måtte tilbringe helgen på sykehuset.

Natt til onsdag ble jeg vekket av tlf fra min mor. Min far hadde hatt et nytt drypp. Da ble jeg skikkelig redd. Da bar det i vei i taxi til sykehuset i full fart. Det gikk bra denne gangen også selv om legen mente det var et lite slag han hadde hatt. Denne gangen måtte han ligge lenger på sykehuset - de baler litt med å få ned blodtrykket hans, men medisinene hjelper han vel tilslutt får vi håpe. Jeg har vært hjemme hos min mor disse dagene og dagene har gått med til sykebesøk. Helena har reist i skytteltrafikk mellom Risnes og Valle. Prinsessen har ikke gått noe opp i vekt så derfor har Helena vært mye der for å hjelpe til med mating. Skal snart oppdatere valpebloggen, men har rett og slett ikke orket i det siste. Med våre valper går det iallefall fint (bank i bordet!!). Helena skulle jo vært i Drammen på NKK-utstilling i helgen, men det måtte hun bare droppe. Det blir heller ikke Hamresanden på meg neste helg, en tur jeg hadde sett frem mot, men nå orker jeg ikke. Er altfor sliten etter alt som har skjedd.

Er ihvertfall glad for at min far er hjemme igjen og at han er såpass bra.

Ingen kommentarer: