onsdag 1. desember 2010

Pepperkakebyen 2010

I kveld var jeg, min søster og min nevø og så på årets Pepperkakeby. Dette er faktisk mitt aller første besøk! Det var utrolig flott laget til må jeg si. Hadde selvfølgelig glemt kameraet hjemme, så bildene måttes tas med mobil, men men. Det var enda flottere i virkeligheten, med en eventyrlig stemning! Fikk nesten en slik følelse som man hadde da man som barn besøkte Legoland i Danmark (hadde forresten den samme følelsen da jeg som voksen besøkte Legoland også jeg da :-)) Det er faktisk min tremenning som er arkitekten bak Pepperkakebyen.

Et fyrtårn

Mange flotte stemningsmotiv

Et vikingskip + et tog

En av de mange byene

En foss

En fotballbane

Ulriksbanen. På toppen hadde de laget Ulriksmasten!

Emil


Det kjørte også tog i denne "byen". Jeg er stor fan av tog :-) Har alltid ønsket meg modelltog ;-)

En oljerigg

Etterpå gikk vi på kinarestaurant og spiste deilig middag og dessert! Mmmmm

Ingen kommentarer: