mandag 28. februar 2011

En flott dag på Manger!

Det var rart å reise utover til Manger igjen. I fjor fikk vi tlf fra naboen om at terrassen hadde rast...så vi dro fra utstillingen i hu og hast. Denne gangen var vi i et helt annet humør da vi dro :-)

Hele dagen ble veldig fin, stemningen rundt ringen kunne ikke vært bedre og vi koste oss alle tror jeg. Sofie er roligheten selv på utstillinger, det er godt å se. Thea stresser mere, men roer seg ganske fort synes jeg. Og de er begge kjempeflinke å ligge i bur. Lotte var også med, hun skulle stilles som veteran. Hun stresser en del i begynnelsen, men faller fort til ro når hun får ligge på fanget mitt.

Sofie var førstemann (eller skal jeg si jente?? :-)) ut av våre tre. Jeg skulle gå med henne og ble kjempeglad da jeg fikk henne så fint til. Dommeren syntes nok underbittet hennes var vel stort, men likevel vant hun sin klasse og fikk excellent og ck.

Så var det Helena og Thea sin tur. Thea var alene i sin klasse, men vi tar ingenting for gitt så gleden var stor da også hun fikk excellent og ck.

Lotte var eneste veteran. Hun fikk god kritikk for at hun var i god kondisjon og at hun alle tennene i behold :-) Hun fikk ck, ble BIR veteran og endte som 2.BTK med reserve cert! I gruppen senere plasserte hun seg som BIS2 Veteran! Gjett om vi var stolt da!

Thea ble 4.BTK, mens Sofie ikke fikk plassering. Tusen takk til Marie, som handlet Sofie så fint. Gratulerer til Rose som fikk 1.BTK og BIR på Abelone, og BIM på Marius. Marie fikk cert og 2.BHK på sin Gullivar - gratulerer til deg! Moses kom på 3.BHK og Marco på 4.BHK.

Lotte som BIS2 veteran

Vi hadde en kjempefin dag sammen med gode venner :-)  Takk til alle!

Ingen kommentarer: