mandag 11. oktober 2010

Tur til Hamar 8.-9. oktober

Vi har hatt en veldig fin tur til Hamar. Dro sammen i Rose og Karsten sin bil med Karsten som sjåfør. 7 mennesker og 7 vofser. Jeg hadde med meg Iben. Hun var en drøm å ha med seg, så grei i bur og på alle andre måter. Hadde en fin tur over fjellet, innimellom var det en del tåke, men så klarnet det opp. Hadde dessverre ikke kamera med, skulle jo tatt bilder av den nydelig naturen med de fantastiske fargene.

Fredagskvelden spiste vi middag sammen med Kristin og Bente - det var kjempekoselig å se de igjen. Etterpå satt vi en liten stund i leiligheten de bodde i før vi tuslet til vårt lille krypinn. Irene og jeg hadde et dobbeltrom, men det var sannelig ikke mye plass... Godt vi er så gode venner :D

Det ble en koselig dag på utstillingen også. Jeg var spent på hvordan jeg kom til å få Iben til, men hun var i kjempehumør og ikke noe problem. I championklassen for tisper ble det et rent familieoppgjør der mamma Nikita slo sin datter ;-) Iben ble nr 2 med ck, og jeg er veldig fornøyd med det. Glad jeg fikk henne så fint til. Før dette hadde Tira vunnet sin klasse med ck. En stor bragd siden den klassen bestod av 12 flotte tisper. Hun ble tilslutt 2.btk med reserve cacib og var den av våre som gjorde det best :-) På plassen bak certet, men Irene var kjempeglad :-) Blir jo et problem dersom alle hennes jenter skal gå i championklassen - da får hun bare gå med én av de selv... Men Tira har tiden foran seg så det er ikke farlig.

På veien hjem havnet vi nesten i en dødsulykke. Hadde vi ikke kjørt feil, hadde vi nok havnet midt oppi den...skummelt. Var hjemme i 21-tiden lørdagskveld.

Takk alle sammen for en flott tur!

Ingen kommentarer: