mandag 25. juli 2011

Lyspunkter

Det er viktig å finne små lyspunkter i alt det fæle som skjer for tiden. Merker jo at man blir preget av nyhetene, det kryper under huden på meg iallefall. Merker også at når det mørkner, så kommer uhyggestemningen. Forhåpentligvis vil dette minke med tiden. Men glemme gjør man aldri!



Et stort lyspunkt i denne tiden er lille Anzu :) Hennes fulle navn er Aangenaam Valencia, kalt "Anzu" til daglig. Anzu er oppkalt etter sin tippoldemor. Hun skal bo hos Mathias, men vi skal eie henne sammen med han. Er hun ikke nydelig? :) Helena og Mathias skal hente henne om én ukes tid. Hun kommer fra Sverige, fra Örebro. Gleder meg til å ta henne nærmere i ettersyn. Blir spennende å skulle stille shiba igjen!

I overmorgen drar jeg til Danmark sammen med Irene, Mona og Lena. Vi skal delta på fire internasjonale utstillinger i Vejen, så det blir spennende. Håper bare været blir bedre enn slik det er nå.

1 kommentar:

Anne Grete sa...

Hun er nydelig :) min bror sine er gyldne :) og blir brukt til jakt og ettersøk :)
Lykke til i Danmark , håper det går bra med dere der :):)
Vet Danella skal delta i 2 dager tror jeg :)junior hun da .